Nya möbler!

Eftersom jag varit hemma från jobbet idag har jag haft massor av tid till å surfa runt på olika sidor och idag har det varit möbelaffärs-sidor som stått i fokus. Jag har hittat så sjukt snygga möbler som jag vill ha NU! Jag har dock ett litet dilemma, nämligen vilken färg soffan bör ha för att passa till det mörka träslag jag vill ha på möblerna i vardagsrummet?!? Världens I-landsproblem jag vet, men det här är viktiga saker. Måste se till å få lite inspiration från inredningstidningar eller nåt...... Har hittat en snygg soffa, men den fanns bara i två färger (tyvärr) så får väl se om nån av de skulle passa.

Nu ska jag tvätta klart här hemma och sen se till att magen mår bra så jag orkar jobba i morrn igen. Känner mig inte alls sjuk men rätt som det är krampar det till och gör förbannat ont =( Måste vara helt frisk till helgen för då kommer ju min underbaraste Ingela hit på besök och vi ska bland annat på konsert! Jag har med andra ord inte tid å vara sjuk.......


Kommentarer
Postat av: Tiina

Har du hösttristess så har jag gilmore girls här väntande på dig:) kram

2008-11-05 @ 19:35:56
URL: http://metrobloggen.se/tink
Postat av: Ingela

Uppdatering darling, uppdatering!

2008-11-12 @ 20:22:45
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Orkar inte uppdatera..... får stå ut med en tom blogg ett tag framöver!

2008-11-12 @ 21:36:19
Postat av: Ingela

OKej jag fattar vännen men det är trist att det är tomt här speciellt nu när vi inte kommer ses på över en månad?! puss

2008-11-13 @ 16:13:54
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0