Mat...

Ni som känner mig vet att jag mer eller mindre lever utan mat när Oskar är borta. Idag har jag dock slagit på stort å lagat middag =) Kände mig väldigt sugen på den kyckling och svampsås som väntade, men när maten väl var lagad och äten var det inte så gott trots allt. Det är likabra å återgå till det normala, vilket är att skita i middag när jag kommer hem från jobbet.  Skulle förresten åkt å spinnat efter jobbet, men var så jädra seg då jag idag vaknade pigg som en lärka kl 6!!!! Jag fattar inte vad det är med mig, men sover bra det gör jag ju uppenbarligen inte. Nu orkar jag inte skriva mer, men jag vill bara påpeka att jag längtar förbannat mycket till helgen då det blir roadtrip ner till Värnamo för att äntligen få träffa gamla Kalmargänget =)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Åh det kommer bli så kul o ses, miss you Puff! Kramar

2008-10-22 @ 20:26:03
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

I miss you Piff! Men vi ses äntligen på fredag.......

2008-10-22 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0