Kändisträning!

Tog mitt förnuft till fånga och planerade in en timmes träning idag. Började med ett corepass för att avsluta med aerobics och gissa vem som klev in på det passet.....MONA SAHLIN! Hade ju visserligen hört av min jobbarkompis att hon tränar på samma gym som oss, men trodde väl inte att aerobis var ett pass där jag skulle få se henne. Btw så var passet sjukt bra..... tyvärr var ledaren bara här som standin och ledde pass i Saltsjöbaden annars =( Tänker INTE åka dit bara för att få träna för honom. Jag får försöka hitta några andra favoritpass här istället.

Helgen i Växjö var förresten väldigt bra. En slapp fredag följdes av en mindre lugn lördag på Sivans. Hade en trevlig stund hos Erica på förfesten och den kan sammanfattas med några få ord "en kaka på en torsdag...ja man tackar" =) Sjukt roligt med andra ord! Nu ska jag kolla på Desperata husfruar sen blir det sängen nästa innan morgondagen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0