Julklapp!

Ja jag vet att jag ger er andra ångest i och med detta inlägg, men jag har idag fixat årets första julklapp =) Syster min är den lycklige och jag hoppas hon blir lika glad för julklappen som jag tror och vill att hon ska bli. Inte nog med att julklapparna har börjat planerats, jag har äntligen kommit på vad världens bästa Cissi ska få i 25årspresent. Det är över en månad sen hon fyllde, men har inte varit i Köping sen dess och kände att det var dags att ta tag i detta nu innan jag ska bege mig hemåt. Hoppas självklart att även hon kommer bli glad för presenten =)

Ytterligare en bra sak med denna dag är det bebisbesked jag fick i morse.... kan inte säga att jag är annat än glad för er skull och ser fram emot att få följa bebismagen på "nära" håll. Btw så tycker jag det börjar bli bra mycket bebisar för jag har ju en annan i min närhet som oxå är gravid, denna person står mig dock betydligt mycket närmare än den första jag pratar om och blir nästan gråtfärdig varje gång jag tänker på den resa ni har framför er. Vad jag känner mig blödig och lycklig idag då, vad är det med mig?!? Nu ska jag kanske ta tag i tvätten, sen blir det nog en lugn kväll i soffan.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha jag köpte min försra julklapp strax efter midsommarhelgen och nu har jag köpt två till. Du och jag är inte som alla andra =) ses om några veckor! puss

2008-10-14 @ 18:34:33
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Det är skönt å veta att man inte är ensam =) Längtar tills du kommer hit baby! Då blir det galet röj på stockholms gator och torg! KRAM

2008-10-14 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0