Hösten 2008!

Nu är det höst, kallt och mörkt ute! Jag måste säga att jag är mer positiv till årets höst än jag nånsin varit. Tycker det är mysigt att det är kalla fina dagar och att alla tvserier är igång igen =) I går var det Desperata husfruar och idag har det varit både Bonde söker fru och Grey's Anatomy. Som vanligt är hösten fullbokad av massa roliga aktiviteter...fast det kanske inte är så typiskt hösten för min del, utan det är så alla årstider! Hösten 2008 ska i alla fall präglas av kryssning, konsert, inflyttningsfest i Värnamo, besök i Örebro där min syster och sambo numera bor m.m. Har på känn att det kommer bli ännu mer saker i min kalender ganska snart. Nej, nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och antagligen insomna inom 30 minuter (som seden sig bör)...... Go natt på er alla där ute.


Kommentarer
Postat av: cludd

imorrn smäller det=)

kram tvilling

2008-10-09 @ 19:23:17
URL: http://kuttle.blogspot.com
Postat av: Jozzanpozzan

Japp i morrn är det dags....väskan är packad!

2008-10-09 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0