HELG, igen!

Nu är det helg IGEN!!!!! Tycker att det bara är måndag och fredag hela tiden....jag kanske inte ska klaga för arbetsveckorna går så otroligt fort. Nu är det ju iaf fredagkväll och sitter här hemma och kollar på Idol. Har varit duktig å tränat efter jobbet så känner att jag förtjänar slapp i soffan med en godispåse nu =) Ska även ta och packa till morgondagen då jag efter förmiddagens träning med Marie ska åka ut till Nynäs där jag ska spendera natten. Hade inte mycket planerat för denna helg så tänkte ta mig ut till svärföräldrarna för att få leka lite med Elvina och Meralda =)

Kan ju passa på å berätta att vi fick ett väldigt rolig besked på jobbet idag vid frukosten. Vi ska nämligen ha julfest i början av december och jag tror det kommer bli sjukt roligt! Jobbar ju med det bästa gänget i hela världen så det kommer inte kunna bli annat..... Längtar redan galet mycket!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Du får krama världens bästa Elvina och Meralda från mig. Hoppas du får en bra helg. Snart åker vi genom Panama. Pussar från din sjöman

2008-10-18 @ 03:41:38
Postat av: Jozzanpozzan

Klart jag ska göra det... men de ska få flest kramar från mig =) Hörs senare ikväll baby! PUSS

2008-10-18 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0