Elvina!

Detta inlägg ska tillägnas världens sötaste unge, Elvina! Hon har nu hunnit bli 2,5 år och från att vara mindra populär i detta år har jag nu blivit en av hennes favoriter. Jag passar på att njuta så länge det håller i sig =) Besökte ju Nynäs igår och då var Erika med famij på besök så Elvina och jag lekte hela eftermiddagen. När man får höra att Elvina sagt jippi då hon fick veta att jag skulle komma på besök blir man inte annat än varm i hela kroppen...... Hon är verkligen den sötaste ungen i hela världen! Tyvärr så har hennes lillasyster Meralda kommit in en fas där hon bara vill ha mamma och piper och tjuter mest hela tiden. Det är lite synd då hon sina första månader var världens gladaste unge som tyckte om alla. Detta är ju bara en fas och får hoppas att hon snart kommer ur den =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt och vad lik oskar hon är, helt sjukt! Längtar tills jag kommer och besöker dig och gör stockholms gator osäkra =)

2008-10-19 @ 20:25:06
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

ja du visst är hon söt =) jag längtar oxå tills du kommer, var ju längesen vi sågs (eller inte!). Kan allt behöva lite sällsksp i form av en vän här hemma!

Kram

2008-10-20 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0