Datorkrasch!

Har varit lite frånvarande från internetvärlden ett par dagar då vår bärbara dator kollapsade i måndagskväll. Kan ju förövrigt nämna att måndagskvällen på jobbet var en mardröm. Vi hade hur mycket kunder som helst i kö när vi låste dörrarna och efter att allt som ska fixas hade fixas fick vi äntligen gå hem och då var klockan 19.50!!!! Normalt slutar vi vid 18.45 den kvällen i veckan man jobbar sent. Detta gjorde att det var en vädligt trött Jossan som kom innanför dörrarna vid 20.30. Jag kan ju berätta att datorkollapsen inte gjorde det bättre, snarare sämre. Jag låg till slut och storgrät i soffan medan jag pratade med Oskar och hotade med att hoppa från Skurubron för att allt var så jobbigt. Ja, vissa dagar är det inte lätt å heta Jossan =) Kan meddela att det är mycket mycket bättre nu. Igår var jag å tränade och idag har jag tagit tag i diskberget och tvätten och till på köpet fått igång dator. Felet var "bara" skärmen så nu får vi köra med extern skärm och jag är glad för jag kan fortfarande sitta framför tvn och surfa!

Nu har jag bara en arbetsdag kvar innan det är helg. Ska resa neråt i landet, mot Växjö närmare bestämt, för att hälsa på bästa ingela. Brukar kunna bli vilda fester när jag är på besök och denna helg ska jag äntligen introduceras för partyprinsessan Erica =) Känner på mig att jag efter en förfest hos henne kommer vara glad i hågen och redo att möta Sivans.

BTW det är helt sjukt att det redan är första oktober.....vart tar tiden vägen?!?


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Stackare...låter inte alls som en bra dag ju...men man har såna dagar, jag hade en sån innan idag, men jag va mer inne på Ölandsbron, men Linda hindrade mej. Men det är bättre nu iaf! Ska bli himla skönt me helg imon. Ha nu en himla trevlig helg i Växjö! Kram Piff

2008-10-02 @ 23:28:35
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det känns alltid lite bättre när man hotar med att hoppa från någon bro. Hoppa frånå-bron i vmo kommer dock inte leda till någon större skada...mer än att man blir blöt. Hoppas att du hittar hem ikväll =) kram

2008-10-04 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0