A lot to do!

Det är "bara" onsdagkväll och jag har smått panik inför allt som måste fixas inför helgen. Som jag nämnt tidigare är det en roadtrip till Värnamo som väntar för att där möta den länge inplanerade inflyttningsfesten. Tyvärr är det en massa som måste fixas innan detta kan hända och ikväll har jag tvättat, börjat packa, brännt skivorna vi ska ha i bilen samt på festen och slagit in presenterna. Kvar att göra innan sängen väntar är framförallt disken =( Önskar jag hade tid i morrn efter jobbet, men då åker jag till Köping och hämtar brorsans bil som vi ska ta oss till Värnamo med. Jobbar ju som vanligt på fredag så ska åka mot Stockholm så fort jag kommit med tåget till Köping i morrn kväll...det blir alltså en mycket lång kväll!!! Det bästa är dock att när detta är fixat och klockan slår 15 på fredag beger jag mig hemåt för att hämta bilen och sedan Katja och vi åker söderut..... en mycket lyckad helg kommer detta att bli! Ni får stå ut med att bloggandet läggs på is några dagar då jag kommer hem sent på söndag och på måndagkväll ska åka Stockholm-Köping t/r igen för att lämna bilen......men när jag väl skriver kommer jag ha mycket att delge =)

Shit kom nu på att jag inte ens funderat på vad jag ska dricka i helgen....måste ta mig en titt i barskåpet och hoppas finna nåt gott =)




Kommentarer
Postat av: Oskar

Hey baby!

Du får hälsa till alla mina vänner i Värnamo, synd att jag inte kunde följa med.

Puss

2008-10-23 @ 04:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0