Work out!

Har varit så himla lat när det gäller träningen på senaste tiden så har försökt mig på en nystart denna vecka. Har hittills varit där två gånger och på vägen hem i morrn tänkte jag testa PowerPilates. Tror att det kommer bli en bra början på helgen och om jag orkar gå upp "tidigt" på lördag blir det ett pass även då. Kan ju passa på å tacka Marie, min träningskamrat =) Hade det inte varit så att vi bokat in att träna ihop hade jag säkert struntat i det, för jag kommer alltid på så himla bra ursäkter för att inte åka dit! Måste verkligen bättra på min karraktär för jag betalar ju faktiskt pengar för att träna och jag hjälper ju bara mig själv genom att gå dit.

Som alla andra kvällar denna vecka avslutar jag dygnet med några avsnitt Gilmore så hinner inte skriva mer just nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0