Winter Wonderland!

Jävlar i mig, nu är det allt vinter! I gårkväll när jag åkte från träningen snöade det lite mysigt ute och det var lagom kallt för snön att ligga kvar på marken. När jag vaknade i morse var det dock helt vitt ute, cirka 1 decimeter snö på marken och det snöar fortfarande lite lätt =) Visst är det bra underbart med snö!!!! Jag ska se till å ta mig en promenad senare, men måste vänta tills de iaf har plogat vägarna annars kommer jag ha snö överallt innan jag är hemma igen.  Jag ska även hinna med å tvätta en massa, städa och göra mig redo för kvällens party! Ska träffa några från jobbet och några av oss ska sedan ut och göra stan osäker. Ger er en uppdatering i morrn,om jag inte är alltför bakis vill säga =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0