Vinter eller höst!?!?

Nu tycker jag att väderguden ska bestämma sig för om det ska vara vinter eller höst =) Både söndagen och måndagen bjöd på kallt vintervärder, medan gårdagen var riktigt varm och regnig. När jag sen skulle till jobbet i morse så var det svinkallt ute igen och nu under kvällen har det snöat några timmar och lite av det ligger faktiskt kvar på marken så det är vitt och fint därute. Har även hört att det ska bli kallt i helgen så den vinterjacka jag länge tänkt införskaffa blev köpt idag. Stannade vid Forum Nacka på vägen hem från jobbet och i första affären hittade jag en jag trivdes med, till ett humant pris =) Nu ska jag verkligen slippa frysa i vinter..... Nu när jag ändå pratar vinter så kan jag ju tillägga att jag längtar som fan efter jul. Nu när jag var hemma i Köping växte längtan till en långledighet hemma hos mor och far, med båda syskonen på plats. Jag kommer ju även hinna med å träffa vännerna och en och annan fest kan det nog bli om jag känner oss rätt =)

Nu ska jag fortsätta titta på tv..jobb i morrn, men snart är det helg!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fest ska det bli! Kan ju inte chocka kroppen och sluta festa helt bara för att jag flyttar hem måste hålla en jämn nivå =)

2008-11-19 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0