Taggad!

Börjar med att be och förlåtelse för att många av mina senaste (inklusive detta) inlägg handlar om min träning. Det kan inte vara så roligt för er å läsa, men är ju så jädra taggad och måste skriva av mig lite. Idag var jag å tränade med Ida på SATS vid St Eriksbron och det var sjukt roligt. En peppande ledare på en bra bodypump-pass gjorde min kväll =) Sitter nu väldigt nöjd här hemma i soffan. Ännu en anledning till att jag är nöjd kan ju vara att mitt nya Simkort kom idag så nu går jag äntligen å nå via mobil igen. Ytterligare en bra sak är att många av mina telefonnummer låg kvar på den gamla telefonen så behöver inte alls komplettera med många nummer för att ha en "komplett" telefonbok igen *lycka*.

Tillbaka till träningen så kommer jag nu vara SATSmedlem from den 1 januari 2009. Det känns riktigt skönt att byta gym och det kommer framförallt underlätta min träning och motivation då det ligger nära jobbet, nära mitt nya hem och har flera jobbarkompisar att träna tillsammans med. Nu jävlar gäller det, Beach 2009 ska bli den bästa någonsin. Kanske nån som vill boka en utomlandsresa med mig för att kunna njuta av det oxå =)

Nej dags å kolla färdigt på de desperata husfruarna sen sover jag nog sött, för känner mig väldigt trött.  


Kommentarer
Postat av: cludd

tycker ni e såå duktiga faktiskt, peppade o motiverade, i envy you!!!!!!! massa puss ses imorrn nisse

2008-11-25 @ 22:06:23
Postat av: Ingela

Vännen jag hade mer än gärna bokat en utlandsresa med dig men vet ju inte om jag har nåt jobb i sommar så det går inte. Men kan kanske sticka iväg på en sista minuten om jag har pengar och vi är lediga samtidigt. Hoppas bion var bra. Jag packar =( puss

2008-11-27 @ 17:17:25
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0