Sista gången....

Har nu sovit min sista natt i huset på Hästskogatan =( Det känns lite konstigt att mamma och pappa ska flytta, samtidigt som det ska bli mysigt å fira jul i det nya. De gör inte mycket annat än å renoverar just nu så när det blir färdigt och möblerna kommer på plats tror jag det kommer bli superbra. Det tråkiga är ju att det ligger en bit från city, men med en bil går det fort å ta sig in till civilisationen =) Sitter nu ensam här hemma och väntar på att jag ska hämta mamma i nya huset, sen blir det till å ta sig till stationen och hoppas att tåget går i tid trots snökaoset som nyss varit. Ska bli skönt å komma hem till Stockholm igen även om det är bra ensamt. Ska nog fördriva min kväll med några Gilmoreavsnitt...... borde dock kolla på Star Wars så jag kan lämna tillbaka fillmen nångång till dess rätte ägare.

Slänger in en snöig bild på det gamla huset..... så får jag uppdatera bloggen snart med en bild på det nya!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det var inget vidare långt uppehåll här inte - bra det! Jag sitter i bibblan och uppsatsar och regnet öser ner. Packade första flyttlådan igår - sorligt. puss och kram

2008-11-18 @ 12:22:03
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0