Ojdå!

Gårdagen var riktigt lyckad. Var mycket trevligt hemma hos Sara sen drog jag, Sara och Gerald ut å gjorde stan osäker. Vi hamnade på Layers Cake, vilket var ett helt okej ställe, men fan vad varmt det var i källaren!!!!!! Vi dansade drack drinkar och av nån anledning så tappade "vi" (läs:Jag) bort min mobil =( Vet att jag hade den när vi lämnade stället men när vi sitter på McDonalds så är den borta! Antingen har jag tappat den utan att märka det eller så var det nån otrevlig typ som tyckte att den var sin. Har iaf spärrat abonemanget och ska prata med försäkringsbolaget i morrn så hoppas jag att jag snart kan få mig en ny. Får leva med min gamla så länge, inväntar bara det nya simkortet så är jag back in busniess igen. Det jobbigaste är ju å få tillbaka alla nummer =( Du är mer än välkommen att höra av dig så jag får just ditt nummer!

Nu ska jag äta lite sen blir det till å titta på de sista två Gilmoreavsnitten på denna säsong...Måste till Tiina och hämta nästa säsong snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0