Inte nu igen....(förvirrad)

Ja precis som de flesta torsdagarna den senaste tiden innebär det att jag sitter och funderar en massa. Varför just denna dag i veckan och borde det inte avta snart?!? Människan tänker förresten inte rationellt alla gånger... kontakt kan betyda så mycket samtidigt som den kan förstöra lika mycket, varför är man aldrig nöjd? Börjar bli trött på å ha det så här, måste se till å ha mer å göra på kvällstid så jag håller mig över vattenytan hela veckorna :oP Idag har jag i alla fall jobbat på en filmkväll som Nordea hade. Det jag behövde göra var att stå innanför dörrarna, le och vara trevlig mot kunderna som kom. Jag skulle även hälsa alla välkomna innan filmen började och sen fick jag se filmen under "arbetstid" =) Tycker att jag och Gerald är värda en applåd för vår insats! Orkar inte sitta här längre, så tar och kryper mot sängen istället. I helgen blir det visit i Örebro hos syster och hennes sambo, ska även hjälpa mamma och pappa å flytta de sista grejerna i Köping. Ha en trevlig helg gott folk.....




Kommentarer
Postat av: Ingela

Vännen då! Förstår att du tänker mycket men jag tror att torsdagarna är värst. Det händer sällan nåt på torsdag för alla inväntar helgen. Sen är det aldrig nåt bra på tv på torsdagar heller. Nu ska jag åka och köpa färska räkor =) ha det så mysigt i helgen. puss

2008-11-28 @ 11:06:54
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Du har så rätt så rätt. Nu har jag dock hittat bra träning på torsdagar så hoppas det ska hjälpa mot alla "tankar" =) Massa kramar

2008-11-30 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0