Friends <3

Ja vad vore livet utan vänner!?!?! Det finns vissa stunder i livet då man verkligen märker hur mycket de vänner som man, i andra situationer kan ta förgivet, verkligen behövs. De behöver inte göra mycket mer än å bara finnas till, ha tid å prata och umgås när man så behöver. Det spelar ingen roll om det är en gammal, ny, nära eller "onära" vän.....nångång/några gånger behövs de och då är det viktigt å veta vilka man kan luta sig mot! Tack alla för ert underbara stöd, hade aldrig klarat mig så bra, som jag ändå har, utan er..... Ni förtjänar MILJONER PUSSAR OCH KRAMAR för att ni dag ut och dag in orkar lyssna på mig.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu har du fått mig att gråta två dagar i rad! hoppas helgen blir mysig. puss å kram

2008-11-15 @ 11:30:36
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ingela du är ju så känslig =) Hoppas din sista sittning blev en succe och att du inte är alltför bakis idag! kram

2008-11-16 @ 09:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0