Från ett läge till ett annat!

Har ju glömt berätta att jag äntligen hittat nånstans å bo =) Min underbare jobbarkompis Sandra har köpt en bostadsrätt och jag får bo på hennes andra handkontrakt till åtminstonde juni. Det är en etta och ligger i Solna, vilket gör att min pendlingstid till och från jobbet kommer minska med ungefär 45-50 minuter per dag *lycka* Jag undrar vad jag ska göra med all den tiden. Jag ska även börja träna (med Ida) vid jobbet, på pass som börjar lagom när jag slutar jobba, så kommer hinna träna och ändå ha "massa" tid över på kvällarna. Som ni förstår vill jag bara flytta nu, men jag måste hålla mig till februari.....

Åter måndag förresten och tycker nog att veckorna går alldeles för fort. Jobbet gick bara bra idag och avverkade faktiskt ett spinningpass innan jag kom hem. Det är ju så underbart skönt efter träningen, men varför ska man varje gång känna denna ångest =) Idag var det tredje veckan i rad jag körde detta pass och jag känner redan hur konditionen och styrkan i kroppen blivit bättre. Nu gäller det bara å hålla ut till jul och framförallt att komma igång igen efter ledigheten och julmaten.

Nej nu ska jag nog snart sova så att jag orkar upp när min mamma/pappa ringer och väcker mig 06.30, ja jag är helt handfallen utan en mobil!!!!!! Kan ju btw nämna att jag tyckte de vibrerade flera gånger i fickan idag, i tron att det  var mobilen.. innan jag blev påmind om att jag inte har nån.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lägenheten vännen. Jag är jätteglad för din skull! Hoppas att du har ett litet hörn över där jag kan krascha när jag hälsar på =) kram kram

2008-11-25 @ 18:53:54
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men självklart har jag ett hörn över till dig vännen. Måste dock börja med å köpa mig själv en säng =) Ska väl kanske oxå se lägenheten innan jag lovar dig för mycket, men en soffa kommer det ju alltid att finnas! KRAM

2008-11-25 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0