Don't look back!

Vet att jag varit überdålig på att uppdatera bloggen, men det har haft sina skäl. idag har jag i alla fall bestämt för att försöka mig på en uppdatering. Eftersom mycket hänt sen sist blir det en mycket, mycket kortfattad tillbaka-blick innan jag sen fokuserar på det som komma ska =)

Detta har hänt:
- Ingela har varit här på besök två gånger
- Varit på Simple Plans konsert
- Haft reunionmiddag med tjejerna från USA
- Bokat hemresan till jul
- Träffat min nya kontorschef
- Varit ute och svängt mina "lurviga" några gånger (dvs festat)
- Tränat lite
- Har även hunnit med en massa bra shopping
- Lånat Gilmore Girls av Tiina så nu är jag klistrad framför tvn =)

Detta kommer att ske:
- Besöka mamma och pappa i Köping
- Träffa några från jobbet för å dricka lite vin och snacka lite skit
- Hälsa på syster och Johan i Örebro
- Ha en superrolig julfest på jobbet med det bästa gänget.
- Få besök av Tessan och Jossan
- Gå på Idolfinalen
- Fira mormors 75-års dag på restaurang Athos i Köping
- Njuta av julledighet i Köping

Som ni förstår hinner det hända en hel del i mitt liv under några få veckor så jag hoppas att jag är tillbaka i det regelbundna skrivandet, så ni kan få mer detaljerade beskrvningar av vad jag har för mig =) Nu ska jag fortsätta mitt Gilmore-marathon sen blir det sängen och i morrn är det ju äntligen fredag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh det kom en uppdatering i alla fall - trevligt! Hoppas att du får en mysig helg i Köping. puss

2008-11-13 @ 21:21:33
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0