Working 9 to 5.....

Min sista dag på Nordea i Kalmar ska idag arbetas =( Börjar bli några saker som görs "sista" gången nu och det börjar bli mer och mer påtagligt att flytten närmar sig. Tillbaka till j"obbetsnacket", så kommer jag sakna alla på kontoret sååååå mycket, har ju varit en i gänget i över tre år nu! Tänk om det nya kontoret inte alls är så bra som jag tror.... nej får inte tänka så för då blir det ju sämre. Det kommer ta tid att komma in i gänget uppe i Stockholm, men det gjorde det ju även här i Kalmar så jag måste låta det ta sin tid så kommer det blir bra.

Helgen är  ett faktum nu kan man ju säga och idag blir det lite after school/work på nån uteservering innan det är dags att gå hem och storstäda inför helgens besök från Växjö. Längtar sååå till morgondagens fest, såväl maten och efterrätten som musiken och sällskapet. Kommer bli en bra kväll, det känner jag på mig! Nu ska jag snart bege mig mot jobbet så ha nu en trevlig helg!


image116

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, jag tycker att det känns sorgligt att allt börjar "gå mot sista gången"... men i morron ska det allt festas :D

2008-05-09 @ 20:34:14
Postat av: Jozzanpozzan

Ja Jossan, fest blev det och roligt hade vi!

2008-05-11 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0