Tomt!

17 dagar kvar!

Nu är det bra tomt här hemma (i dubbel bemärkelse).... både utemöblerna och soffan blev sålda under helgen, så för å vara helt ärlig så ser vårt vardagsrum nu ut som värsta ungkarlslyan med bara en fotölj framför tvn =) Det enda rummet där flytt inte kan urskiljas är sovrummet, men snart är det väl dags å packa ihop dator och databord oxå. Tycker inte jag pratar om annat än flytten just nu så det måste vara bra tråkigt för er att läsa inlägg efter inlägg som rör i stort sätt samma sak. Jag får väl skylla på att det är det "stora" som är på gång just nu. Uppsatsen är ju dock ett stort ämne oxå och vi har inte alls mycket kvar nu. Det är mest finslipet kvar, om inte vår handledare har något annat att säga på mötet vi ska ha på fredag. Känns så skönt att snart säga att man är färdig, som vi slitigt med detta arbete.

Är fortfarande gräsänka och var mer eller mindre överlycklig att få gå till biblan och träffa lite folk idag eftersom min helg har varit såååå tråkig och folktom. Jag har nog aldrig sett fram emot måndagmorgon så mycket som i går kväll =) Får dock glädjas åt att jag hann med å titta på hela säsong tre av Gilmore Girls under helgen, fast det kanske inte är en merit förstås. Ska snart iväg å träna sen får det bli lite mat och tv ikväll. Tror jag kommer kunna somna ganska tidigt med tanke på att jag vaknade 05.15 i morse och inte kunde somna om, that's me =)

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0