Sömnproblem?!?

16 dagar kvar =)

Sömnproblem vore ju fel å kalla det, men blir så trött på mig själv att jag inte kan sova "länge" på morgonen. Nu senaste veckan har jag vaknat innan klockan varje dag och visserligen känt mig utvilad, men hur kul är det å vara pigg vid sisådär 06.30!?! Nu sitter jag här igen och ska inte vara på biblan förän om ca 1,5 timme. Vad sjutton ska jag hitta på tills dess.....om det fortsätter får jag nästan lov å införa en mindre morgonpromenad så jag blir av med lite energi i kroppen!

Pratade med Oskar och i morrn ska han inhandla färg för att måla innertaken i lägenheten, de var tydligen fläckiga av nikotin =( Nästa vecka ska vi välja ut färger till alla rummen och sen ska det börja målas vecka efter det...shit vad spännande det börjar bli! Hoppas bara det blir så bra som jag föreställt mig (i mitt huvud).

Har egentigen inte mycket mer å säga så får väl hitta på nåt annat å fördriva tiden med istället!


image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0