Sommar! Sommar och Sol....

....havet och vinden å doft av kaprifol =) 29 dagar kvar till det så kallade "riktiga" livet börjar!

Solen värmer vår stad var eviga dag och det är så härligt att stiga upp på morgonen och mötas av lite solljus. Tycker jag blir så mycket piggare och mer motiverad att gå å skriva uppsats då det är såna här dagar, visserligen skulle jag hellre sitta ute i solen =) Får ta igen allt solande under helgen då det tydligen ska bli sommarvärme, big time! Kommer väl se ut som en kräfta till lördagens party, fast då lever jag ju visserligen bara upp till vad jag är (född i kräftans tecken).

Annars går allt bra just nu...lägenhetskontraktet är påskrivet, adressändringen är gjort och flyttpackandet har påbörjats. Tycker det känns lite konstigt att vi om mindre än en månad ska ta vårt pick och pack och dra från staden. Vi kommer aldrig mer bo här och aldrig mer vara studenter. Ja det är nog lite vemodigt trots allt, lämna allt som ändå finns här......men jag lovar att jag kommer tillbaka även om det då bara blir på besök!

Nu borde jag laga mat och städa lite...det är dock väldigt tråkigt =) kanske flyttpackar istället, för det är i alla fall liiite roligare!

image115

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hello! Förstår att det känns vemodigt. Det tycker jag också att det gör och jag flyttar ju inte förrän till jul. Jag behöver också städa och diska men det är ju dötrist. Ses på lördag! kram

2008-05-07 @ 22:29:16
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Det blir nog bättre, jag ska ju inte flytta till månen precis =) Bara man fått igång internet så kan man ha lite daglig kontakt med omvärlden. Nu är det dags för veckans sista uppsatsdag, sen blir det jobb i morrn! Ses på lördag baby

2008-05-08 @ 07:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0