Rastlös?!?

Bara 19 dagar kvar och 14 till flytten!

Vilken prodktiv dag jag haft, eller inte!! Har rensat ur förrådet (vilket bara tog en halvtimme) , flyttpackat lite, spelat sims, tränat och tittar på alldeles för många Gilmoreavsnitt =) Det värsta är att det ska avverkas många många fler under kvällen, i sällskap med Ben & Jerry's goda glass som smakar som min och Ingelas favoritglass i USA. Måste säga att jag blivit kär i Gilmore Girls..... just nu är Rory och Jess tillsammans, vilket är såååååå gulligt =) Tror man blir lite extra känslig när man sitter här hemma ensam, eller vad tror ni?!?

Lägenheten börjar se mer och mer tom ut samtidigt som jag visst råkat skapa ett mindre kaos av lådor och grejer överallt. Får nog ta tag i det under morgondagen så det slipper se ut som fan här hemma. Nu ska jag se till å få i mig lite mat innan jag ska inta soffan för resten av dygnet!


image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0