Promenad!

Var ute på en två timmarslång promenad med Helena tidigare idag och det var sååå skönt! Hade tänkt gå till Friskis i eftermiddag, men känner att promenaden samt de två passen jag varit på tidigare i helgen får räcka för nu. Jag kommer verkligen sakna Friskis och de människor man träffar där. Visst träningen i Stockholm kommer säkert vara bra, men det är så jobbigt å hitta sina favoriter både gällande pass och ledare. Hoppas att de är några bra pass på Nordeas träningscenter, så jag slipper gå nån annanstans och betala bara för att jag inte är nöjd! Vilka i-lands problem jag har ibland =) Ytterligare ett problem är hur jag ska fördriva tiden, orkar inte packa eller ta hand om det kaos som råder. Borde gå till MAXI och fixa födelsedagskort till folk som fyller år inom en snar framtid, men det orkar jag inte heller.

Nu ska jag i alla fall äta lunch och invänta köparen av våra trädgårdsmöbler.

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0