Pollen!!!

30 dagar kvar! Igår var det en månad kvar till examen så kommer nu  varje blogginlägg inledas med nedräkning =)

Jaha då var pollensäsongen igång och detta år verkar det vara betydligt högre halter än vad det brukar. Jag har inte ätit pollenmedicin sen jag skaffade linser för sex år sedan, men märker verkligen av det i år....trots att jag nu äter medicin! Hoppas att kulmen snart är nådd så jag slipper ha det såhär resten av terminen.

Uppsatsandet fortskrider som planerat, ska iväg på en intervju vid 10 idag. Vi har inte alls många intervjuer kvar nu =) Dock fick vi veta igår att 90 % av uppsatsen ska vara klart redan nästa torsdag och inte veckan efter det som vi först trodde. Detta gör att väl att vi känner oss lite mer stressade, men tror absolut att det kommer gå vägen ändå. Vi har ju löst det tidigare så varför skulle det inte kunna gå nu!

Längtar annars till helgen, då blir det (antagligen) sista partyt med "gänget" här i Kalmar på ett tag. Ingela gästspelar från Växjö oxå, ska bli trevligt! Tror att lördagens playlist kommer bli såååå bra, tema 90-tal är det =)

image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0