Pensionär?

Två veckor kvar i Kalmar!

Avslutade dagens morgonpromenad på MAXI för att inhandla de jag behövde för tårtbaket och eftersom jag steg upp med tuppen även idag, var jag där några minuter innan de öppnade. Som ni kanske förstår är det detta som gör mig till pensionär för där stod jag och ca 10 av Kalmars pensionärer och hängde på låset =) Tur man snart flyttar, om nån skulle känna igen mig menar jag. Nu är jag dock hemma och borde väl snart sätta igång med bakandet, har bara ett litet problem, var ska jag förvara tårtan tills jag ska till jobbet?!? I och med att den är stor som en långpanna går den definitivt inte in i vårt kylskåp! Kanske får vänta med  baka till sistaminuten istället.... så slipper jag förvara den nånstans =).

I morrn kommer CSN och det är välbehövligt vill jag lova. Mycket av det kommer ju dock gå åt till flytt och annan transport runt om i landet, så hoppas på att skatten kommer snart så jag kan leva på de pengarna. Kom just på att detta är min sista månad med CSN, sen är lön för hela slanten i resten av mitt liv! Ska iväg å sola nu, så jag ser brun ut till examen.......

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0