På lördag.....

9 dagar till examen!

För er som inte fattat det än, av alla hundra inlägg, så är det alltså på lördag som flyttlasset åker mot Stockholm. Flyttpackandet flyter på och när mamma och pappa anländer på torsdagkväll hoppas jag att allt som går att packa är packat. Det börjar kännas riktigt bra nu, jag känner mig redo för nästa epok i livet =) Det jag dock inte ser framemot är att packa upp alla kartongerna när vi väl kommit fram, men som tur är har jag ju Oskar som ska vara ledig i två veckor när vi flyttat upp så han kan nog ta det mesta. 

Två dagar kvar till inlämning av uppsatsen och vi är väl mer eller mindre klara. Vi skrev om några områden igår som handledaren anmärkte på i fredags, men nu är det mest korrigeringar och layoutgrejer kvar att fixa. Skulle tro att vi blir helt färdiga under morgondagen. Även om uppsatsen aldrig känts som ett stressmoment så ska det ändå bli skönt att skicka in den. Hoppas opponeringen går bra oxå, vilket jag tror den gör. Det är ju bara en vecka kvar tills vi "slutar" skolan i och med att det inte är mycket kvar att göra efter opponeringen.....

Ska se om jag kan packa lite nu innan jag ska träffa uppsatsgruppen.

image142



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra tisdag! :)

2008-05-27 @ 08:15:35
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0