No tears!

13 dagar.....

Hade avskedsfika på jobbet igår och det kom faktiskt inte en enda tår *stolt* Fast det var tråkigt att alla sa hejdå, lycka till, vi kommer sakna dig och allt det där. Fick jättefina blommor och så nya Filippa K muggar, det är standardpresenten från jobbet =) Dagen fortsatte med lite umgänge med Tessan och Jossan. Vi käkade pizza, snackade en massa och var på en kortare promenad. Var en väldigt "trevlig" och välbehövlig kväll. 

Fredag är det idag och ska snart iväg och hämta hyrbilen, som jag ska köra upp till Köping med. Innan jag åker ska jag dock hinna med ett pensionsrådgivningsmöte, en Thaibuffélunch, uträtta lite ärenden och så den slutliga handledningen. Det vill säga att det är full rulle hela dagen, glömde ju att jag även ska hinna packa =). Nu får ni nog leva utan blogginlägg på några dagar, brukar inte finnas tid till det där hemma och även om det skulle finnas lite tid över så ska jag se till och lägga den på Oskar. Det är faktiskt lite sjukt att man kan sakna någon så, fast det bara handlar om en vecka i från varandra!

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0