"Ledig"

Uppsatsen är så pass färdig att vi i tog "ledigt" i eftermiddags. Ledig är väl egentligen fel ord eftersom vi, innan vi träffas vid 14 i morrn, ska ha läst igenom uppsatsen, men har ju hela förmiddagen på mig =) Det känns lite overkligt att första utkastet av hela uppsatsen är färdigt och det är en hel vecka kvar till inlämning. Tanken att skolan snart är slut börjar mer och mer bli "verklig" och tror jag att lite smått förstått att det är de sista två veckorna i mitt liv som jag ska vara student. Börjar tro att det är denna insikt tillsammans med lyckan att snart få flytta till Stockholm som ligger bakom mina tidiga mornar, faktiskt!

Väntar nu på att klockan ska gå lite fortare så jag får ta och pallra mig iväg till Friskis. Martina och jag ska köra kvällens sista pass sen är vi välförtjänta av slapp i soffan =) I morrn ska det bara korrigeras de fel vi hittar i arbetet, sen ska uppsatsen skickas in till handledaren, för att sedan på fredag få den slutliga handledningen. Blir alltså inte mycket mer uppsatsande denna vecka *skönt* Ska ta vara på tiden genom att bland annat ha avskedsfika på jobbet och pensionssparande-rådgivning på banken. Fredageftermiddag drar jag ju hemåt Köping och ska njuta av en helg i familjens sällskap, även om jag nu ska träffa mamma och pappa tre helger i rad =)

image137

Kommentarer
Postat av: Tiina

Halloj, ja självklart får du låna de, jag har ju redan sett dom haha jag är helt beroende.

2008-05-21 @ 11:37:57
URL: http://metrobloggen.se/tink
Postat av: Bitterfitta

Kul när det går bra för andra, skitkul! Nä då är glad för din skulle man jag och Erica har sjukt mycket kvar att göra =( puss

2008-05-22 @ 10:02:49
URL: http://areyouhappy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0