"Jag vill oxå gå på barty...."

I går var det äntligen dags för festen vi alla gått och längtat efter en längre tid. Hos Lina infann sig åtta tjejer för att inta buffé och Gin & Tonicsorbet...självklart var det även alkoholhaltiga drycker inblandat =) 90-tals tema på musiken och hade så många låtar att vi inte ens hann gå igenom hälften tror jag! Nu är jag iaf vaken och de andra, Ingela och Oskar, sover. Vet inte riktigt vad jag ska göra, är nog lite rastlös. Solen har inte riktigt kommit "fram" på uteplatsen så får vänta ett tag med solandet. Har egentligen inge mer roligt å berätta så kanske inte borde blogga heller.......suck! Nej får nog bli ett tråkigt inlägg helt enkelt........

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0