Home sweet home, eller?!?

Tillbaka hemma i Kalmar, eller kan jag kalla det hem nu när en ny lägenhet är "införskaffad" och flytten går av stapeln om mindre än en månad? Visst detta är ju mitt "hem" tills vi flyttar, men tankarna har redan flyttat in i den nya lägenheten =) Var utanför två gånger och kollade nu under helgen och precis som Calle (Oskars pappa) sa så är tapeterna ganska fula, men det går ju att måla/tapetersa om. Annars verkar läget helt toppen. Vi har en liten närlivs, pizzeria, korvkiosk och busshållplats runt hörnet och några meter ner för backen ligger havet. Där tror jag vi kommer trivas!!

Tyvärr är det ju några veckor kvar innan examen så får hålla mig här i stan och göra mitt bästa på vår uppsats innan det är dags å flytta. Förstår verkligen inte vart tiden har tagit vägen för hela vårterminen har gått så sjukt fort. Tror det är två veckor kvar innan uppsatsen ska vara färdig till 90 %, tre veckor kvar tills den ska lämnas in och fyra veckor kvar till opponeringen, sen är den så kallade studenttiden över!

Nej hinner inte sitta här och babbla mer om detta, måste göra mig i ordning så jag hinner till biblan i tid!

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0