Gräsänka....

20 dagar kvar......

I onsdags skrev Oskar sin sista tenta någonsin och eftersom alla vänner flyttat från Kalmar samt att skolan var slut åkte han upp till Stockholm, för att ha lite "sommarlov". Det betyder ju att jag då är gräsänka. Har en hel helg framför mig, där jag inte har en aning om vad jag ska göra mer än att rensa förrådet. "Alla" vännerna är borta över helgen, så känner på mig att det kommer bli mycket träning, Gilmore Gilrs och Sims! Hoppas jag inte blir alltför rastlös =)

Nu sitter jag iaf och väntar på att gå till biblan, sista timmarna med uppsatsen för denna vecka är på ingång. På fredagar arbetar vi bara halvdag så vid kl 12 är det helg! Förresten så får vi nycklarna till lägenheten idag och Oskar ska åka dit och ta lite kort åt mig så även jag kan få en uppfattning om hur vårt nästa hem ser ut, känner mig väldigt exalterad =)

Dags å ta tag i bäddandet av sängen nu..... Ha en trevlig helg och jag tänkte passa på å säga grattis (återigen) till Oskar som nu är sjöingenjör

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag ska också krypa ner i en nybäddad säng, myys! Osis att du inte har kårleg här längre för då hade du ju kunnat hänga på ut här imorgon. puss!

2008-05-16 @ 22:44:17
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Hoppas Ni får en trevlig kväll, själv ska jag nog avverka ett flertal Gilmore-avsnitt är som besatt just nu =) Kram

2008-05-17 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0