Ett samtal!

15 dagar till examen och 10 dagar till flytt!

Fick nyss ett samtal av syster min som inleddes med att "farmor ligger på sjukhus".....Det är ju nästan så att man får hjärtstillestånd! Som tur var har hon bara brutit ett ben i höften och har tydligen opererats, så förhoppningsvis orkar hon återhämta sig och allt går tillbaka som vanligt. Efter en natt med otroligt mycket tankar och funderingar vaknade jag pigg vid 7.20 och bestämde genast för att ta en morgonpromenad. I övrigt har dagen mest ägnats åt uppsatsen....först en massa läsning och sen korringeringar. Nu är den iaf inskickad till handledaren och vi är lediga i 1,5 dag =) Ska fira detta med lite korvgrillning hos Jessica ikväll *skratt*

I morrn ska jag försöka mig på ett litet tårtbak inför avskedsfikat på jobbet, känner redan nu att jag kommer gråta som ett litet barn. Sen Oskar åkte har jag blivit så himla känslosam, gråter ju för ingenting! Som tur är får jag ju snart "tillbaka" min prins, även om det nu är under en väldigt begränsad tid(1 vecka). Dags å göra sig i ordning för kvällens umgänge!


image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0