En "sen" onsdagskväll....

22 dagar kvar sen är jag en fri kvinna, eller ja fri från Högskolan i Kalmar iaf =)

Sitter här hur pigg som helst och vet att jag borde sovit sedan länge, för att vara pigg och allert i morrnbitti. Klockan ringer 06.45 som vanligt och uppsatsgruppen innfinner sig kl 8 på biblan. Vi har fått en väldigt bra rutin i gruppen och det känns verkligen som vi kommer framåt med uppsatsen när vi ägnar så pass mycket tid på den som vi gör. Tror det kommer bli bra det här! Inlämning om två veckor, dock delinlämning nästa torsdag och då får vi synpunkter på hur vi arbetat fram vår analys. Vi hoppas ju att det inte är helt åt skogen =)

Borde egentligen inte vara så pigg eftersom jag varit igång hela dagen..... Kl.8-16 med uppsatsen, 16.30-18 var jag och Jossan på föreläsning om den globala uppvärmingen. Det var Tony Thomson, en man från Al Gores team, som var här och pratade lite. Det var intressant och tror jag blivit lite mer "motiverad" till att köpa ekologiska varor etc. Efter föreläsningen var det bara speeda till Maxi och fick sällskap av Tessan som var på väg hem från jobbet. Kvällen avslutades med fika och tv hos Martina, men har även hunnit med att göra morgondagens cheesecake och diskat =) Effektiv dag skulle jag vilja påstå. I och med detta avslutar jag dagens inlägg och kryper mot sängen.....

image118


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0