Checklista!

Kom på att jag glömde min nedräkning i de senaste inläggen,så måste börja med det innan jag glömmer det igen =) 24 dagar kvar till examen, men bara 19 dagar kvar till flytt!

Sååå då var det gjort, då tar i tag i dagens inlägg vilket mest kommer bestå av en checklista:
- 15 maj: Får nycklarna till nya lägenheten
- 22 maj: 90 procent av uppsatsen ska vara klart, vi fick det framfyttat en vecka =)
- 23-25 maj: I Köping. Både Tildas studentbal och mors dag.
- 29 maj: Deadline uppsatsen! Ska även klippa och färga håret
- 30-31 maj: Flyttpacka och städa samt en lååång resa upp till lägenheten i Stockholm
- 3 juni: Opponering av uppsatsen
- 5 juni: Examen =) Åker uppåt Köping oxå
- 6 eller 7 juni: Flyttar till Stockholm på heltid!!!
- 9 juni: Börjar min karriär inom Nordea

Sen händer en massa mer saker under sommaren och hösten, men det känns lite för långt fram i tiden för att nämna här redan nu. Har varit å tränat idag, men har ännu inte orkat duscha så ska nog ta tag i det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0