Vilken påsk!

Ja ,då var nästan påskafton över för detta år. Kan verkligen inte klaga på dagen, då den innehöll påskägg med biljett till musikalen My fair lady i september, en promenad med mamma, lite shopping (jeans och en skjorta) samt en massa god mat och gott sällskap! Känns skönt att inte vara ute å festa utan att jag kommer vakna i skaplig tid, må bra och vara "pigg" för plugg. Snart är det dock dags att sova för är helt slut..... Hur kan man bli så trött av att egentligen inte göra nåt?!?

I går var jag och Ingela hos Madde med familj och hade väldigt trevligt.... alltid lika skönt å bara sitta och sancka och glo på tv. Sen är ju Dylan så gudomligt söt och snäll oxå =) Det är ju så man blir bra sugen på en liten, men det blir ju inte av än på några år!

Nu ska jag dra mig mot sängen..... hörs nog snart igen =)

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0