Två på en gång....

Ibland har man ju tur eller vad man nu ska kalla det. Ska på två intervjuer i Stockholm på måndag =) Båda är för kundtjänst på Nordea och båda kontoren ligger inne i stan. Drar upp mot huvudstaden på söndag förmiddag och spenderar sen natten hos Katja. Lite nervös är jag nog redan, men har ju en del att bekymra mig om innan det är måndag....typ statistiktentan på fredag! Vissa delar känns "bra" medan andra känns helt hopplösa, men hoppas verkligen att det ska hinna reda upp sig till tentan. Ska snart dra mig mot biblan iaf ihop att få en massa gjort idag innan jag och Martina ska på boxen ikväll =) Har saknat det och nu när Martina är friskismedlem kunde jag "lura" dit henne! Kommer nog ha sån träningsvärk i morrn att jag inte kommer kunna göra några uppgifter...

Nej hinner inte skriva mer nu om jag ska komma iväg till biblan nångång..... Men wish me luck på måndag =)

image99

Kommentarer
Postat av: Ingela

I wish you luck både på måndag och fredag så klart. Håller alla tummar för att allt ska gå bra för dig! kram vännen

2008-03-26 @ 13:13:29
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Sara

Lycka till!! Ska hålla alla tummarna för att det ska gå bra! Kram kram

2008-03-26 @ 14:45:13
Postat av: Jozzanpozzan

Jag tackar er båda...hoppas verkligen det går bra på intervjuerna så man vet vad som händer i "framtiden" =)

2008-03-26 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0