Skatteåterbäringen är här =)

Eller ja i juni kommer den ju rent fysiskt, men redan nu glädjs jag åt att veta att det trillar in 10 000 på kontot runt midsommar =) kan komma bra till pass vid flytt. Vidare glädjs jag åt att jag klarade beskattningsrättstentan som jag inte trodde jag skulle klara. Normalt finns det ju alltid ett litet hopp inombords även om tentorna går dåligt, men i detta fall var hoppet helt dött och därför var det en sjukt bra överraskning. Nu slipper jag ju tentan den 7e juni så kommer kunna åka bil hem med pappa efter examen och hinner hem till systers födelsedag gör jag oxå. Hoppas jag... för de ändringar vi har på uppsatsen borde vi hinna göra på onsdagen den 4e =) Ja jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna denna "braiga" dag, men just nu känns en heldag på biblan i morrn med statistik inte alls lika jobbig. Har ju även varit på boxpass med Martina och det är ju sååå roligt, men jobbigt =)

Är alltså på väldigt bra humör nu =) Känns lite som att allt går som jag vill, förutom växjökursen då förstås, men den lilla komplettering som kommer bli aktuell hoppas jag vi kommer lösa snabbt och effektivt =) Nu ska jag bege mig mot duschen sen ska jag lägga mig i soffan som en säck potatis.

image100

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Grattis vännen! Vilken dag du verkar haft, va kul! Tentan klarad o massa pengar från skatten, hur bra som helst ju! Jag ha nu precis kommit hem från lite personalfest...riktigt kul, (och lite mkt vin) efter bowlinge blev de Singstar hela kvällen o natten=)...jag vann även bowlingen, så jädrans nöjd! Hörs imon, nu måste jag sova! Puss

2008-03-27 @ 01:10:54
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

GRATTIS! Vilken bowlingstjärna du är =) Kram

2008-03-27 @ 07:27:09
Postat av: Sara

Åh, jag var tvungen att kolla vad jag ska få när jag hade läst ditt inlägg och jag får som du, nästan lika mycket! Blir bra pengar till möbler sen! =) Kram kram

2008-03-28 @ 07:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0