Påsken närmar sig....

Ja då bär det av hem till Köping igen då. Ska spendera påsken hos mor och far, med massa god mat och trevligt sällskap. Helgen kommer visserligen innebära mycket tentaplugg inför nästa veckas tenta, men det är skönt att iaf få komma hemåt lite. Hoppas bara att jag har en självdisiplin jag måste ha för att detta ska gå vägen! Hoppas även att hinna träffa lite vänner och inte bara sitta med näsan i böckerna, ska även hinna träffa en eventuell framtida hyresvärd i hopp om att det där andra handskontraktet verkligen blir vårt.

Nu är jag helt slut i huvet efter en hel dags pluggande så ska pallra mig neråt Pressbyrån för å skicka tillbaka en massa HMkläder..... Önskar er alla en GLAD PÅSK och en härlig ledighet!
image96

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Nu e jag hemma...hamnade visst på Puben me Martin o Pierre,lite mkt vin kanske=)! Glad Påsk tillbaks Dr. Phil! Ha en trevlig resa hem imon! Kramar Piff

2008-03-20 @ 00:35:49
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Du får oxå ha en trevlig påsk och ät nu massa gott som mamma lagat medan du kan =) Hörs snart angående visa "problem"....Kramar från Puff aka Dr. Phil

2008-03-20 @ 07:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0