Home sweet home.....

Efter fem timmar i bilen kom vi, Ingela och jag, äntligen fram till vår slutdestination, Köping! Alltid lika härligt att rulla in i staden och veta att man för några dagar ska bli lite bortskämd när det gäller både mat och kärlek. Dock sitter jag här framför datorn redan och ska ta tag i veckans kunskapstest i statistiken. Fattar inte varför jag vaknar så tidigt...07.10 vaknade jag och var pigg! Det är visserligen bra när det gäller mitt pluggande då jag på förmiddagen är som mest produktiv.....och så hinenr jag ju med en kort promenad på eftermiddagen innan det är dags för middag och sen ska vi göra ett besök hos Madde med familj.

Nej nu blir det plugg av...... Hoppas ni får många påskägg förresten! har redan fått ett av min bror och som tur var innehöll det inte godis utan pengar. Tror jag kommer äta tillräckligt med godis ändå denna helg.

image97

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jag tror inte att jag kommer att få så många påskägg, och dom som jag kommer att få kommer nog att innehålla frukt! ;P

2008-03-21 @ 08:15:15
URL: http://exsson94.blogg.se
Postat av: Josefin

Pengar av brorsan!! Det var inte illa! Min bror hämtade mig på harrys i torsdags å jag hämtade honom igår... men inte så tokigt det heller! Lycka till med statistiken! Glad påsk!

2008-03-22 @ 09:45:19
Postat av: Jozzanpozzan

Nej du det var inte illa =) Nu har jag precis varit och shoppat nya jeans, hittade äntligen ett par som var billiga! GLAD PÅSK på dig oxå!

2008-03-22 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0