Grillpremiär!

Då var det gjort! Årets första grillning =) Marinerad ryggbiff, egengjord klyftpotatis, tzatziki och sallad kan det blir bättre?!? Emma och Hampus var här i går så det blev god mat, kladdkaka till efterrätt och så lite cider/öl/drinkar på det innan vi vid halv 12 drog oss mot Pipes of Scotland. Var väldigt lugnt där och vi var ganska trötta så avnjöt en öl innan vi gick hemåt runt 1-tiden. En mycket lyckad kväll och roligt å höra hur Emma haft till Italien.

Nu är det dock ny dag och nya händelser. Har äntligen gjort klart statistikarbetetet så om tentan gick vägen, vilket jag tror den gjorde, har jag äntligen den kursen bakom mig =) Har vidare även hunnit med att titta på föreläsningen angående sista temat i växjökursen.... sen en "massa" tvättande inför måndagens intervju. Nu ska jag snart hyra film med Jossan så blir det lite tacopaj och en lugn kväll framför tvn. Skulle iväg på inflyttningsfest, men den har blivit inställd så passar på att ta det lugnt eftersom jag ska sitta på bussen till Stockholm i sex timmar i morrn och det är ingen höjdare i bakfullt tillstånd vill jag lova.

Ha en trevlig lördagskväll!
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0