Det blir nog bra tillslut!

Har idag suttit och sökt sommarkurser om det är så att det skulle skita sig med jobb. Hittade faktiskt riktigt bra distanskurser till slut så är mycket nöjd med hur sommaren kommer se även om den skulle bli jobblös. Det bästa med distanskurserna är ju att jag kan "bo" var jag vill när jag utan att behöva tänka på att behöva gå i skolan och kan ju ligga på beachen och plugga om det skulle visa sig bli en varm sommar iår =) Hahaha det är nästan så jag hellre önskar att vara jobblös till augusti.....

Sitter nu här och är tröttare än tröttast. Var ute med tjejerna på jobbet igår och som vanligt när vi väl drar ihop nåt så har vi ju riktigt roligt. Känns lite tråkigt att behöva lämna banken faktiskt för jag trivs ju så himla bra där, men men ska väl inte bli svårt att trivas nån annanstans heller hoppas jag. Nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva så lägger nog ner detta för idag....Händer ju inte så mycket roligt i mit liv just nu ändå som är värt att skriva om!

image95

Kommentarer
Postat av: ingela

Håll ut! det är snart sommar tiden går ju läskigt fort. Hallå vi har snart pluggat i fyra år! Det kändes ju som att man skulle plugga hela livet när man började. Tack för inbjudan till festen ni kan räkna med mig! =) ses på torsdag men vi hörs innan dess. kram

2008-03-16 @ 13:25:02
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

ja du tiden går alldeles för fort =) Men som sagt snart sommar och det ska bli sååå skönt!
Kul att du kommer i sommar....tror det blir en riktigt bra fest =)
Hörs i veckan kram

2008-03-16 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0