Älskade helg...

Solen skiner ute och inte ett moln så långt ögat kan nå. Kan vakna upp till något bättre?!? Ska ut på morgonpormenad med Jossan om ca 45 minuter och det kommer bli en riktigt bra start på dagen, känner jag på mig. Sen är det ju även fredag vilken innebär att helgen "står runt hörnet". Vi har bara lite kvar att göra på vår rapport innan den ska skickas in och sen är det helg!!! Eller ja för min del måste det ju visserligen pluggas lite statistik och göras en dugga innan måndag, men det ska jag väl överleva å göra. Annars så ska jag till frissan idag och klippa och färga, ska bli skönt å bli av med utväxten, ska även försöka hitta nån klänning till morgondagens 25-årsmiddag/fest. Sen blir det en mycket lugn fredagkväll i hemmets lugna vrå...

Hoppas ni njuter av fredagen och helgen lika mycket som jag ska göra!
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0