69-årsfest!

Ja då var det dags att ikväll gå på 69-årsfesten som jag väntat på såååå länge. Det ska firas en 25-åring, en 24-åring samt en 20-åring ikväll med trerättersmiddag och sedan party och utgång. Hittade som tur var en ny klänning igår och den kommer även passa bra till examen i juni. Sitter nu här och orkar inte ta tag i frisyr eller sminkning, samtidigt som jag kommer bli trött på mig själv om jag kommer få stressa ihjäl mig för å bli färdig innan Tessan kommer förbi på en fördrink. Borde alltså ta tag i detta nu!!!! Har iaf satt på partymusiken så snart tror jag att jag kommer komma igång.

Hinner ju inte skriva mer nu, så får väl ta tag i alla måsten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0