Skatteåterbäring!

Enligt Skatteverket kommer skatten denna vecka =) Är man glad eller är man glad, då jag just nu är urfattig efter flytt. Ska inhandla lite nödvändigheter till lägenheten, såsom bland annat rullgardiner.

Ikväll väntas en middag i glada vänners lag och i morrn är det den sista skoldagen förevigt! Självklart ska det firas, en klassfest med lite god mat och dryck blir det i Jossans "källare". Det börjar lite smått gå upp för mig att det är slut om tre dagar.... efter informationen om cermonin som vi hade i morse förstod jag att detta är "once in a lifetime" och att det är slut på pluggandet för resten av livet, förhoppningsvis! Nu vill jag bara att det ska vara torsdag så jag får klä upp mig och få detta överstökat.

Haha kom just på att mitt förra inlägg inte alls var mitt sista från Kalmartiden..men men så kan det gå när man har lite tid att fördriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0