Sambo med Tessan!

Flytten är avklarad och bara 3 dagar kvar till examen!

Sitter hemma hos Tessan och ska försöka mig på ett litet blogginlägg tänkte jag. Jag är numera sambo med henne här nere i Kalmar, fram till torsdag. Flyttlasset till Stockholm i lördags gick jättebra och det kändes sååå skönt att äntligen vara där och lägenheten är hur mysig som helst. Ni kan ju ana hur tråkigt det kändes att behöva åka till Kalmar i går eftermiddag?!? Vill ju packa upp och fixa i lägenheten!!! Som tur är har jag Oskar på plats som kan börja skruva ihop hyllor osv.

Måndag morgon är det ju igen och idag väntas infomöte om cermonin på torsdag samt lite arbete inför morgondagens opponering. Kan inte riktigt fatta att vi i morgon vid klockan 16-17 är färdiga med skolan! Orkar inte skriva mer nu, ska snart sätta mig på cykeln och ta mig till skolan! Nu blir det inte fler inlägg från Kalmartiden, får ta tag i det igen när jag installerat mig i det "nya livet".

Kommentarer
Postat av: Tzan

Hej kära sambo! Hoppas du har det bra i min & din lägenhet=)! Kul o ha dej här! Kramar

2008-06-02 @ 22:24:26
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Hej på dig själv! jag har det hur bra som helst..har just fixat lite betalningar och överföringar nu när skatten kommer i morrn. Ses i eftermiddag! kram

2008-06-03 @ 09:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0