Motgång!?!

Åhhh vad sur jag är! Ska skriva en certifiering på jobbet i morrn och är totalt oförberedd och min plan att göra de diagnostiska testen några gånger under kvällen gick helt åt skogen. Sidan med testen fungerar tydligen inte som den ska, då den hänger sig heeeeela tiden *suck*. Jag har suttit i över två timmar nu utan att ha kunnat fullfölja något av testen. Vet till 100 % att det blir till å göra om certifieringen nu när jag inte ens kunde göra testen. Har inte kunnat koncentrera mig på å plugga då det är så mycket som hänt i mitt liv. Saknar Oskar gör jag oxå så jag håller på å dör, dessa resterande 6,5 veckorna kommer blir jobbiga =( Har i alla fall turen att få besök av mamma några dagar nästa vecka, kan behöva lite omtanke och kärlek, men framförallt sällskap. 

Nu ska jag nog sätta mig och sura i soffan och hoppas jag vaknar på bättre humör i morrn! Hatar å vara sur.......  


Kommentarer
Postat av: Ing

inte ska du vara sur vännen. Förstår att det kan kännas lite ensamt men snart ska du ju ha din fest! pussar å kramar

2008-06-28 @ 23:16:45
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Det känns bättre nu, hade väl nån rejäl svacka där i torsdag bara =)Som du säger så är det ju snart fest.. ska bli skönt å åka hem till köping faktiskt. Kram

2008-06-29 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0