Första arbetsdagarna!

Nu är mina två första arbetsdagar avklarade. Hittiills har det gått jättebra och arbetskamraterna verkar bra. Visst är det lite nytt att lära sig, men det handlar mest om rutiner vid pappersarbete och likande. Det känns väldigt skönt att redan kunna systemen och det verkar även arbetskamraterna tycka =) I morrn kommer chefen tillbaka från semestern så ska få träffa henne för första gången, som anställd på detta kontor, och kan tänka mig att det blir lite "möten" med henne då. I morrn jobbar jag även min första kväll, vilket innebär att jag slutar vid 18.45. Tycker förövrigt att pedlandet går mycket bra och dagarna flyter på väldigt bra. Känner på mig att jag kommer vara skapligt slut när fredagen väl kommer, men det hör väl arbetslivet till =) 

Nu ska jag titta på fotbollen, och ja ni läste rätt. Oskar ska titta på matchen och alla på kontoret verkar fotbollsintreserade så vad har jag för val =) Har i alla fall köpt chips och dip så jag överlever!

Kommentarer
Postat av: ida

Klart som fan att vi gillar var JOSSAN!

2008-10-12 @ 11:44:25
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0