En sköööön helg....

Sitter återigen i vår lägenhet i Saltsjö-Boo efter att ha spenderat tre sköna dagar på Åland med familjen. Efter en mycket lång torsdag kom jag äntligen fram till de andra som åkt över till ön tidigare under dagen. Vi firade midsommar med den traditionella maten och alkoholen. Vi passade även på att se oss omkring då vi tog några promenader. I övrigt gjorde vi inte mycket mer än å sola, spela kort, sova middag och äta massa gott. Är lagom utvilad (hoppas jag) inför kommande arbetsvecka. Jag har dock bara en fyra dagarnsvecka även denna vecka, då jag på onsdag är "ledig" för att plugga till min certifiering som ska skriva på fredag *hjälp*. 

Måste bara berätta om mitt lilla misstag jag just gjort....har varit i tvättstugan och efter att jag startat två maskiner ska jag gå hemåt igen. Jag skulle ta både hemnyckeln och tvättstugenyckeln å gissa vart tvättstugenyckeln är, rätt gissat: i en av tvättmaskinerna! Skrev iaf en lapp till den som tvättade innan mig och hoppas att han/hon inte låser för då kommer jag inte åt min tvätt =) Har satt larm på mobilen så jag inte ska glömma att gå ner i lagom tid till dennes torktumlartid är slut. Håll tummarna för att det är någon vänlig skäl som inte låser......


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Va roligt med tvättstugan, med tanke på att jag gjorde typ samma sak=)...med hoppas du löser det! Jag gjorde ju det! Kram Puff...

2008-06-22 @ 19:22:33
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Hittade nycklarna på golvet sen opps Letade väl bara inte tillräckligt! Kram Piff

2008-06-22 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0